מהו ניהול סיכונים?

במשפט אחד, ניהול סיכונים מגן לכם על החלומות

איזה ביטוחים יש ברשותכם, מה הם מכסים ואולי בכלל יש לכם כפל ביטוחי?

רובנו עושים ביטוחים 'כי צריך' אבל לא יודעים להתמודד נכון עם ניהול הסיכונים שעלולים להתרחש בדרך. תיק ביטוחים משפחתי שתוכנן נכון אמור לספק לכם ולילדיכם שקט נפשי עכשיו ובגיל פרישה.

ומה אם משהו בלתי צפוי ירעיד חלילה את התמונה? התנהלות פיננסית אחראית של משפחה מחייבת התייחסות גם לעולם הסיכונים, שכן אפשר לחסוך ולנהל השקעות ואז חלילה להיכנס לאירוע שמחייב הוצאה כספית של עשרות אלפי שקלים בחודש או הוצאה חד פעמית של מאות אלפי ש"ח. קטסטרופה כזו יכולה לרסק את משפחה מבחינה כלכלית.


אל תחכו: העבירו את מכלול הביטוחים שלכם בדיקה וניטור מקצועיים ותקבלו תיק ביטוחי מסודר הכולל אופטימיזציה ביטוחית ואישית. רק כך תוכלו לנשום לרווחה וגם לחסוך בעלויות מיותרות בדרך.



ניהול סיכונים בארבעה שלבים

באמצעות ניהול סיכונים אישי אנחנו מוודאים שתיק הביטוח שלכם יוכל לעמוד גם למול מצבים לא נעימים שעלולים להתרחש בדרך.
ניהול סיכונים נכון מתבצע ב-4 שלבים:









מוצרי הביטוח המשווקים על ידינו מתמקדים בעיקר בתחום ביטוחי הסיכונים והם כוללים בין היתר:

  • ביטוחי חיים
  • ביטוחי בריאות פרטיים
  • ביטוח סיעודי
  • ביטוחי מחלות קשות
  • ביטוחי תאונות אישיות
  • ביטוחי אובדן כושר עבודה

מוצרים אלו מותאמים לכל אחד ואחת מלקוחותינו בהתאם לצרכיו הביטוחיים והכלכליים של כל מבוטח ולמספר פרמטרים מקצועיים אותם אנו מקפידים לבחון ולאפיין לאורך כל תקופת הביטוח. הידע המקצועי המוכח העומד לרשותנו בענף הביטוח והפיננסים ופעילותינו הדינמית והנמרצת אל מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות מבטיחים לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

אנו בסוכנות הביטוח והפיננסיים ברעוז פתרונות פיננסים מתחייבים לפעול באופן אובייקטיבי ובשקיפות מלאה על מנת לבחון את מוצרי הביטוח וההשקעה האופטימליים והמשתלמים ביותר עבורכם.

רוצים לדעת יותר על ניהול סיכונים ומוצרי הביטוח המנוהלים על ידינו? צרו איתנו קשר עוד היום!